Ny vecka, nya möjligheter

Helgen har varit fullt upp med roliga saker och jobb, den bara flög förbi! Kort sammanfattning:

I fredags var det jobb hela dagen och på kvällen blev det bio, Fast (& Furious) Five, så sjukt bra. Älskar dom filmerna! Ett minus är väl alla lättklädda tjejerna som dansar på bilarna (jag menar, vilken kille skulle låta en tjej med klackar stiga upp på sin ögonsten och skada lacken?). Det är ju inte direkt så det brukar vara på race, fast det är ju ändå film ! Sjukt bra film i vilket fall, vill nästan se den på bio igen :)

Lördagen bestod av jobb och på kvällen kom vännerna över och vi drack lite drinkar och åt jordgubbar på balkongen, mys! Så kul att kunna vara med mina tjejer nu när jag bor i stan :)
Sen drog jag och Emma ut på krogen, helt impulsivt. Först lagerlunden, sen Grace och vi hade sjukt kul :)

Söndagen åkte jag inlines runt sjön med Milla och avslutade med våfflor och lek med hennes småsyskon. Sen drog jag ut till stallet och red, sjukt mysigt <3 Åkte till Wille sen och myste, saknar landet lite nu när det är så grönt :)



Idag är jag ledig, så skönt och jag ska ut till stallet strax och sen rider jag på TRS :)

Hörs!

Gisse o jag myser!

Kommentarer
Anonym säger:

Mys!

2011-05-10 | 23:11:39
Bloggadress: http://lorenasvensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback