Pinsamt dåligt!

Var precis ute och sprang och är helt slut efter bara 20 min ! Helt sjukt. Skyller på värmen också :P Kan inte fatta att jag orkade springa 7 km i höstas, måste börja springa lite mer regelbundet så jag kan slå Wille och hans långa ben!

Igår tog jag en runda med Akira i skogen, galoppade och hade de mys. Tog även ett par volter på åkern och tycker vi samspelar fint nu. Jag fick mig ett uppehåll förra veckan för jag hann inte rida henne då jag flyttade och tror jag behövde det för att bryta mitt mönster. Helt plötsligt kommer jag ner längre ner i sadeln och sitter bättre :)

Nu blir de en snabbdusch, sen mat och sminka sig för att sedan gå ner till jobbet !

Ciao!

så här stark ska jag bli igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback