Soliga vårdag

Underbart att vakna upp till blå himmel och sol som värmer lite :)

Inatt var första gången jag sov i lägenheten i stan och det gick ganska bra. Jag har blivit så fjantig om att sova själv, speciellt på nya ställen, men trivs riktigt bra. Så himla härligt att vakna upp i stan också och slippa köra, i liiike it!

Idag jobbar jag litet pass på MUS, 14 - 17, och innan dess ska jag springa bort till Katta för att byta klipptid. Har bokat till 30 maj, men det är ju bal då så jag kommer att ha fullt upp vilket gör att jag får skjuta upp klipptiden till veckan efter (jag hoppas verkligen att hon har tid då, vet inte vad jag gör annars :P). Har inte klippt mig sen i dec så det behövs verkligen, tänkte passa på att göra ett litet experiment and go blond!.. nja inte helt, men lite ;)

Måste sitta med jobbet över datorn först bara innan jag beger mig ut, så måste sluta - Ciao !


Fina inflyttningsblommor jag fick av fina kusinen Karin! Tack :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback