Where have i've been?!

Tre veckor sedan jag skrev något på denna sidan, vart har jag hållt hus? :)

Det har hänt en hel del roligt på dessa tre veckor i vilket fall! Things are looking GOOOOD my friend. Nästan för bra för att vara sant, men det händer verkligen, sjukt glad :)

Det är endast TVÅ veckor kvar till soliga, varma Spanien. Det har gått så fort, längtar riktigt mycket efter att få spendera en massa tid med min bästis, känna solens varma strålar på kroppen, dricka drinkar och sola.. underbart!

Jag har fått min lägenhet i stan. Sjukt skönt att slippa köra hem sent om kvällarna för att köra in på morgonen därpå. Delar med två andra tjejer och än så länge stormtrivs jag! :)

Jag har bestämt mig för att köpa Akira! Det finns mer att hämta känner jag, vi är inte klara med varandra :) Ska flytta henne till stan snart också. Jag är lite smånervös över att köpa henne, men det kommer att gå fint.

En snabbuppdatering ur mitt liv! Lovar att inte dröja så länge innan jag hör av mig igen ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback