Äntligen på resande fot

Nu är det kanske dags att dra igång bloggen igen i och med att det var just för denna resan jag gjorde den! Typ i alla fall. Nu lägger jag visserligen upp bilder på fejjan och instagram ska vi försöka vara flitiga med, men för de som inte har dessa moderna sociala medier (mamma) så kanske det är bra att lägga upp här med :)

Nu har vi varit på resande fot i ca 19 tim och har en 5 tim flygresa kvar, sen är vi framme i LA !! Gaah förstår inte att vi faktiskt är iväg på resan. Jag som har längtar så (sen jag typ var 14?!) och eftersom vi bokade i jan så är det den här resan man bara kunnat tänka på. Vart tog hela första kvartalet av 2012 vägen btw? Läskigt.

I vilket fall, tåg från Alvesta - Kastrup gick som smort. Var där tre tim innan som rekommenderat och allt gick jättesmidigt och fort.. så fick typ vänta i 2,5 timme. KUL.. not :) Men men, bättre för tidig än för sen, dock är detta inget varken jag eller Wille lever efter, men på resande fot kan det vara bra.
Den 8 tim flygresan gick fint, men långtråkig. Dock oerhört trevlig personal som bjöd på got mat. Flygstolarna var utrustade med en tvskärm med bra film, dock fungerade inte min så klart - den enda på planet förmodligen. Men hade ju datorn med mig.
När vi gick på planet gick vi förbi första klass - jäklar vilka stolar och vilken lyx! Kanske nästa gång :)
Känns konstigt att åka tillbaka i tiden - här är klocken halv sju på kvällen medan hon är halv ett hos er i Sverige :)

Ska boarda om ca en timme, får hoppas denna flygresan går snabbt. Vi hörs imorgon!




Kommentarer
Lorena säger:

åhhh kul! roligt att läsa lite text också om hur ni har det=)

2012-04-27 | 11:05:28
Bloggadress: http://lorenasvensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback