26 feb - ännu en vecka som gått

Har haft en 60 tim vecka igen så ledsen för den grymt dåliga uppdateringen ;)

Förutom jobb så har jag inte hunnit med så mycket mer än min häst och hälsat på familjen i Alvesta. Har inte haft så mycket fritid över om man säger så! Det positiva är att det blir en fin lön nästa gång i alla fall ;) Det behövs eftersom det endast är EXAKT två månader kvar till U S A! Galet, känns som om tiden fram tills dess kommer gå sjukt fort!

Lite orolig över budgeten till USA, eftersom lönen byttes ut till "måndagen efter" lön i nov (!!) så blev allt så trassligt så det ligger fortfarand kvar några räkningar som är utöver min vanliga budget - önskar jag kunde vinna på lotto!
Men kommer få ihop så vi kan åka i alla fall, men vill ju gärna ha så mycket det bara går att shoppa för och ha kul för så klart ;)

Ridningen i veckan var mycket intressant, men det kommer i ett annat inlägg för det är så mycket jag ska förklara om annars. Men har lärt mig mycket i helgen och är såå taggad över att äntligen löst ett problem jag och Akira haft länge!

I natt är det jobb som gäller, men ett väldigt lugnt sådant tack o lov så ska passa på att titta på Oscars-galan!! Superskoj! Kanske se om det finns något gott i köket jag kan belöna mig med för den gågna veckan som jag kan ha som myskäk under galan? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback