And it's friday again!

Veckorna går så sjukt fort! Idag är det väl de flesta som är överlyckliga att det är fredag, men själv jobbar jag hela helgen. Natt också tyvärr samtidigt som det ska bli kul då det är kändistätt på hotellet i helgen - melodifestivalen är ju och hälsar på i Växjö!

På tal om det så var Afrodite på MUS igår och blev sminkade - det var galet nervöst, men blev nöjd med resultatet :) Bilder på sminkningarna kommer senare!




Idag är jag ledig på dagen sen blir de jobbnatt som sagt. Det har precis varit en man här och kollat på kissan så nu har kissan fått sig ett nytt hem :) Kommer sakna henne så otroligt mycket, men har henne för 2 veckor till så då får jag njuta av henne lite till <3

Ska strax ut till stallet för att rida bort till TRS och hoppträna lite lätt med kusinen, ska bli askul :) Eftersom vårt ridhus har fått nytt underlag har jag inte kunnat hoppa på typ... 3 veckor?! Ska bli spännnade!

Jag känner mig sjukt glad över livet då jag är precis där jag vill vara och det händer äntligen saker, ska ju äntligen till USA! Samtidigt är jag lite ledsen då jag känner att vissa människor glider ifrån mig. Det har hänt en gång innan och det ska inte få hända igen, det vill jag inte.

Nu blir de ombyte till de sexiga ridklädern! Mycket kläder idag eftersom det är ca -12 minus?! Borde vara olagligt!

Så här såg jag ut igår på jobbet :


Kommentarer
evelina säger:

Jätte fin blogg!:)

Ska du göra idag?



Följa varann via bloglovin?

Va gärna med i veckans blogg här: http://poniiriders.blogg.se/2012/january/veckans-blogg.html#comment :)

2012-02-03 | 14:14:15
Bloggadress: http://poniiriders.blogg.se/
Lorena säger:

jag har mejlat dig bilderna nu, är det den mejlen som du har på fejjan? puiss

2012-02-04 | 12:45:16
Bloggadress: http://lorenasvensson.blogg.se/
Linn säger:

grymt coolt att sminka dem ju! :D

2012-02-04 | 14:26:34
Bloggadress: http://aplaceinthisworld.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback