Mello-skvaller

Här kommer lite "skvaller" i alla fall !

Allas våra Torsten Flinck - han var det mycket skvaller om i helgen. Bla klappen på baken på Ana Gina, vilken jag missade i livesändningen. Själv tyckte jag det var smaklöst och han gjort rätt i att be om förlåtelse.

Skvaller om honom från i helgen då? Tja att han var bra full hela helgen kan väl knappast vara något nyhet för någon, i lördags började han med en stor drink redan vid 16 på Lagerlunden. Såg han stå och prata allvar med någon, som förmodligen var hans dotter, mitt i trappen upp till efterfesten. Såg ut som att han försökte sluddra fram sina känslor, hon såg mest besvärad ut.
Han fick ett rökfritt rum... Om Torsten röker - svar ja. Överallt ;)


Dead by April var grymt glada över att kommit vidare och festade till det rejält - dock inte rock star - way. Blev lite förvånad, men det var ju skönt! Det gänget var faktiskt sjukt trevliga !

Sean Banan heter något helt annat i verkligheten... det visste inte jag. Eller jag förstod att han inte heter Sean BANAN, men var inte beredd på hans riktiga namn. I vilket fall så kom han fram som vilket gäst som helst och bad om en ny nyckel till sitt rum på natten - och visade fram sitt leg. Vilket ödmjuk människa! Inget ont att säga om honom - blev nästan förvånad över hur mycket vuxnare han var IRL :)

Afro-Dite var besvikna över att inte komma vidare (och jag med), men de var glada ändå. Tja bortsett från Blossom. Hon kanske hade "sin vecka" denna helgen för hon var väldans tjurig i torsdags också - men de andra var glada och trevliga. Gladys hälsade t o m på mig, kul att hon kände igen mig!

Marie Serneholt hade gjort om sin kropps-strumpa till en snygg klänning och var strålande vacker. Dock såg hon väldans annorlunda ut IRL än på Tv, varför vet jag inte. Hon såg ut att ha kul även om det inte gick som hon velat i tävlingen.

Sen har jag lite skvaller som jag inte vill nämna något vid namn vid.

En kändis skrev ett brev till en annan och la det i repan för att vi skulle lämna vidare detta vid utcheck. Jag var bara tvungen att tjuvtitta och jag såg knappt vad som stod men fnissade lite av vad jag kunde utläsa - herregud! :)

Efterfest var det till 6.00 i en Junior-svit och där trillade ut någon kändis som jag trott hade gått och lagt sig. Tackade för efterfesten med en vänskaplig kram... trots annat skvaller jag sett Aftonbladet.

Måste säga att alla andra var jätte-trevliga och både Loreen, Helena Bergström o Sarah Dawn var så jordnära människor att jag nästan blev förvånad. Det har varit grymt att fått jobba i helgen :)
Den enda gången jag blev riktigt star-struck var när jag pratade med Helena Bergström, hon är ju en idol!! Sen tyckte jag att jag såg han från Karatefylla (humorprogrammet på ...6:an?), var jag inte beredd på!

Mitt enda kort från helgen: Vem?





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback