Onsdag 1 feb!

Det är ju första februari idag! Totalt glömt bort - gått fort eller hur?

Har lunch, har slösat bort nästan hela timmen på att kolla på Tyras.se o Darios.se - favoriterna!

Slutar vid 17.00 idag och har insläppet på stallet, men jag vill så gärna hinna med att dra förbi Självfallet emellan där för Katta har haft det 1 år idag så hon har lite erbjudanden och jag behöver köpa lite saker egentligen. Hade hunnit om jag haft bil, blää! Får se om jag hinner, får inte missa 19.15 nämligen!

Puss på er

Dagens:


Kommentarer
cathie säger:

Snyggt, vad duktigt du är!! :)



Ja nu när man blir tvungen att rida ut så mycket, måste man ju träna lite oxå :P

Jag debuterade 120 i somras med Moses, så vi ska väl fortsätta där ungefär :)

2012-02-02 | 13:15:52
Bloggadress: http://cathie.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback