Underbara vinter

Yes idag när jag vaknade så var jag glad för kylan och att det var vinter - konstigt va? Kanske för att jag äntligen VET att jag ska till varmare breddgrader nu? :)

Kändes helt sjukt när jag vaknade och kom ihåg att vi bokat biljetterna, är sååå glaaad :))

Kom även att tänka på en historia om att boka flygbiljetter.
Det var två killar som satt och drack hemma och semestern hade precis börjat. De spanar på nätet och hittar sjukt billiga biljetter till Thailand och bestämmer sig för att boka. Dock var biljetterna tills dagen efter, men de bestämde sig bara för att åka utan bagage osv så de bokade (skönt att var kille, kunna åka utan bagage?!).
De fortsätter kvällen med att dricka och vara glada att de skulle iväg på semestern.
De vaknar dagen efter... försent. De hade redan missat planet till Thailand. De hade väl halft lite väl kul efter att de bokat att de inte hörde larmete. Kul att slösa bort semesterkassan på ett par biljetter som de ändå inte kunde använda :P
Jag var lite rädd att vi hade bokat fel igår, men allt ser ok ut :)

Nu är det jobb mellan 10 - 17 som gäller, sen ska jag till stallet <3

Ciao!



Milla och jag på tåget till Spanien förra året. Då höll vi på att missa flyget faktiskt, missade nämligen flygbussen! Men vi löste det med tåg istället :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback