Akira på vift i stallet <3

Jag har fortfarande inte förstått mig på hur jag mobilbloggar, om jag hade det hade jag varit lite mer aktiv här!

Mycket jobb denna veckan som sagt, men det lönar sig i slut ändan, för vet ni vad?! Vi har köpt biljetterna till USA nu :)) Gaah kan inte förstå det! Jag var jättesur för att vi inte bokade biljetterna i mitten av jan för då kostade de 3400 och nu låg de på 4600. Sen när jag kollade ikväll så hittade jag en för 3500 så vi bokade :) Biljetten + konkursskydd + tåg kommer gå på 4200 - grymt! Hade budgetterat för 6000 t o m.
Det som är galet är att skatten på flygbiljetten är högre än själva biljetten - sjukt eller hur?

Jag som tänkt jag skulle städa idag :( Men men, har tvättat i alla fall ! Ikväll blir det jag och kissan som myser, det kommer en och tittar på henne på fredag och det gör nästan ont i hjärtat när jag vet att jag måste lämna bort henne <3

Denna veckan hinner jag endast vara i stallet två dagar, skönt att ha medryttare som tar hand om henne de andra dagarna. Men jag ska dit imorgon och ska rida i stallet, får se vad vi ska göra dock! Så länge får ni några bilder när Akira gick på upptäcksfärd i stallet i lördags. Hon var så MYSIG då, hon brukar inte vara så kelig men det var hon då! Saknar <3







<3


Kommentarer
Bra säger:

2012-02-01 | 19:12:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback