And it's thursday

Det är inte lätt att skriva när man har en väldigt söt kisse i knät som vill gosa :) Men ska försöka.

I förmiddags drog jag faktiskt till gymmet och simmande! Tror det var gymnasiet senast jag simmade och det kändes kan jag säga! Tog 10 längder och det var riktigt jobbigt, kände hur musklerna fick jobba och pulsen gick upp riktigt mycket. Körde 10 till och sen gick jag och bastade. Tanken var inte att köra slut på mig, men att jag tyckte det var jobbigt att simma 500 m var ju lite läskigt! Men ändå roligt, nu har jag verkligen något att jobba med! Mitt mål är att komma upp tidigt några dagar i veckan och simma några längder - det är verkligen skönt för själen !

Skulle boxats ikväll, men var för sen att boka så blir inget. Funderar på att gå en promenad istället, bränna lite!

Torsdagskvällarna brukade vara vigda åt ridskolan, men nu när jag inte går där längre så kan jag äntligen gå på Harrys musikquiz! Har varit där innan och det är riktigt roligt, fastän jag suger :) Ska träffa en kompis jag inte träffat på myyycket länge och det ska bli superkul! :)


Kommentarer
cathie säger:

Simning är härligt, funderar oxå på att göra det nångång i veckan! :)

Hur ofta tränar du hoppning/Dressyr? Och har du egen häst? :)

2012-01-20 | 13:54:54
Bloggadress: http://cathie.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback