Friday night - working night

När jag sitter hemma och vet att jag ska gå och jobba, både när det gäller MUS och Elite så har jag börjat känna att det inte ska bli så kul. Innan kunde jag verkligen tycka det var kul att gå till jobbet.
MEN sen när jag väl är på plats tycker jag det är superkul! Så jag har bestämt mig för att sluta tjura och faktiskt uppskatta att jag har två riktigt roliga jobb som ger mig erfarenhet inom flera olika områden som jag kommer ha stor nytta av i framtiden! :)

Jobbade hela dagen i butiken och det var riktigt skoj, kul när man känner sig säker på sin sak. Känns bra om det skulle bli så att jag skulle börja jobba i en MUS-butik i London eller i Spanien :) På tal om det så låg det ingen butik i Malga tyvärr, men det finns en i Granada. Dock ligger det ca 2 h bort så jag förlorar kanske mest på att köra dit, däremot så sökte de extra till London-butikerna - hoppas att de tjänsterna finns kvar om ett år !! :)¨

Nu är det jobb på hotellet, mysigt att ta det i sin egna takt. Hoppas bara det inte kommer några dryga killar sen som ska flirta och tjabba..

Talk later!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback