Min onsdag

... skulle börjat med en löprunda... vid klockan fem. Tror ni jag gjorde det? Nope :) Efter jag dragit mig länge så blev det jobbet från 6.30 - 14.30. Första gången någonsin jag jobbade morgonpasset och jag var nervös, men det gick riktigt bra ! Underbart :)

Kom hem, skulle äta lite och sen till stallet. Meeeen sen blev jag trött och skulle vila lite. "Vilade" i två timmar :/ Sen kom Wille och skulle ut till stallet när stallkompisen ringde och sa att hon fixat allt åt mig. Hon är så snäll! Men jag blev sur på mig själv att jag somnade, jag ville ju verkligen, verkligen rida! Idaq har medryttaren henne så jag får rida imorgon istället.. Känner mig som en dålig hästägare denna veckan :)

Istället för att rida så drog jag, Wille och Gisse ut och sprang en runda runt sjön istället. Det var inte alls jobbigt som jag trodde, blev riktigt stolt. Min kondition är helt ok, behöver mer benmuskler bara!

Idag börjar jag vid ett så sitter här och funderar på vad jag ska göra nu på fm...?


Kommentarer
Åse säger:

Kram till dig och kissekatten!

2012-01-19 | 10:07:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback