Storm-torsdag!

Jag förstår inte varför timmarna på fm går så sjukt fort?! Vaknade vid åtta idag och har hunnit åka och fixa i stallet, men inte så mycket mer. Känns som om jag borde hunnit med så mycket mer ! Ska ut och springa strax, ska följa mitt träningsschema jag laddat ner. Kanske ska lägga upp det här ?

Sen förstår jag inte varför jag inte har någon energi och varför jag blir så lätt snurrig på fm oavsett hur stor frukost jag ätit? Börjar bli trött på att känna mig så här.

Jag var en dålig hästägare idag och struntade i att rida :P Ridhuset håller på att göras om så kunde inte rida där och att träna i paddocken eller att rida ut är inte superskoj eller ger inte så mycket i det här blåsvädret så hon får vila idag faktiskt.



Söta Lovisa i pappas studenthatt, längtar till sommaren!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback