True true

"Life isn't about how many breaths you take, it's about how many moments in your life that takes your breath away"

Dessa ord får mig bara att råna en bank, säga upp allt här hemma och göra det jag vill göra - resa jorden runt! Att man gamla chef har varit på sin resa ända sedan 2008 och gjort just det jag vill, segla jorden runt. Underbart att vakna upp vart som i världen där solen skiner och vattnet är turkost. Ååå jag längtar!

För att återgå till nuet... Idag har jag jobbat hela dagen på MUS, skönt att få jobba när man ändå gör sig iordning fast idag var jag allt förskyld så det var så där kul. Sen var jag en snabbis hos hästen, känns som om vi är ett ibland, mys! Nu tittar jag på Hitch och väntar på älsklingen.

Imorgon och fredag är jag ledig! Det ska bli så grymt skönt. Ska till stallet på morgonen och hoppträna pållan :) Får se hur seriöst det blir, ska bara hoppa själv i ridhuset. Sen blir det att städa och vila mig tror jag.
På fredag ska jag o Wille på gymmet, ska bli skönt att komma igång igen, hoppas förskylningen försvinner snart!



Att vakna upp till denna vyn varje dag kanske blir till verklighet någon gång inom snar framtid? I alla fall för två veckor i sommar <3


Kommentarer
Jessie säger:

Ja det va mycket folk, de är ju kul på ett sätt :)



Ja du skulle åkt dit, va galet :D

2012-01-04 | 22:20:00
Bloggadress: http://makeupbyjessica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback