Yes!

Nu har jag kommit på en riktigt bra idé! :)) Ska sätta denna i verket nu i dagarna när jag är ledig, hoho !

Såg på fejjan att det var en som hade skrapat en Trisslott och vunnit 1 miljon! Legenden, helt sjukt vad man dubbelkollar den trisslotten! Å den hade jag behövt, blir en tajt budget inför usa men den ska jag fixa. Kanske min idé kan hjälpa mig med det problemet dock hehe.

Idag har jag gjort en del här hemma, men inte hunnit allt tyvärr. Men jag är faktiskt ledig både tors o fre så då ska jag fixa resten :)

Nu ska jag krypa ner i nytvättade lakan och nybäddad säng, mys! Saknar dock min älskling och den håriga hunden, men får se dem imorgon ju :)

Sov gott!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback