15 mars

Idag är nog första dagen på länge som jag varit ledig.. ja typ. Jobbade 1,5 tim :) Jag mådde inte så bra, därför, men bättre nu.

Innan idag så tränade jag faktiskt !! Första gången på läääänge och det var så skönt att veta att musklerna finns kvar ;) Däremot måste jag jobba lite på kondisen.

Idag är det EXAKT 6 veckor kvar till USA!! Jag är såå taggad på denna resan och det kommer bli så sjukt att åka med Wille :)
Det är så svårt att välja hotell bara, svårt att läsa sig till efter kommentarerna då det alltid är någon som är missnöjd, men det löser sig. Måste välja något ganska snart dock så vi kan skicka in och be om INRESETILLSTÅND. Hur fjantigt är inte det egentligen? Fast visst efter 9/11 så kanske det är förstående.. Är lite nervös över att gå igenom alla kontroller i usa, tänk om man inte kommer in?! haha det hade varit jobbigt i så fall, ha semester som The Terminal. Nej kommer gå bra och jag är bara såå sjukt taggad :) Dessa veckor kommer gå så fort.

Sen är jag hemma ca 6 veckor och åker iväg 3 veckor igen :) Till Spanien går planet då. Det kommer också bli så sjukt nice, ledig 27, 28 och halva 29 och de spenderar jag i Spanien - längtar!
Får se om jag har pengar att göra en resa i höst med eller om det blir Nya Zeeland till vintern istället :) Skulle faktiskt kunna hålla på så här ett tag, resa runt, komma hem och tjäna pengar och sen resa igen :)





Spanien '11. Älskar min hårfärg här, blir nog liknade nästa :)


Kommentarer
Lorena säger:

fiint!

2012-03-20 | 20:43:34
Bloggadress: http://lorenasvensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback