Grand Prix

 
Idag var jag ledig och mesta av tiden slappade jag antingen i sängen eller på soldäcket med min tantsnusk-bok (som är såå bra!!), men jag var faktiskt duktig som städade köket också. Det behövdes verkligen, det var äckligt på golvet, sopor överallt och bananflugor i mängder... No no no, jag måste ha ett fräscht (stavning?!) kök om jag ska kunna laga mat. Så high five till mig som äntligen gjorde de snyggt o rent !

På em åkte jag med Åsa, en annan svensk tjej (eller tant som hon kallar sig själv hihi), och hämtade upp några andra "tanter" och sen åkte vi till tävlingen och kollade när Hanna hoppade Grand Prixen. Fy fan vad coolt det var att få se en sådan tävling live! Där satt lilla jag i Kalifornien och tittade på Grand Prix tävling i hoppning... Coolt !
 
 

Kommentarer
Lollo säger:

åhh kul!!!!! Lucky hälsar pussar!

Svar: Å pussa Lucky tillbaka !!
Daniela Svensson Peña

2013-04-08 | 11:54:50
Liza säger:

Så häftigt!! :) Vad kul att uppdaterar så ofta, älskar att läsa om dina äventyr :)

Svar: Hihi jag försöker i alla fall :) Söt du är ! Ta hand om dig ! :)
Daniela Svensson Peña

2013-04-08 | 12:03:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback