on my way!

Här vart det alldeles för länge sedan jag skrev, men ska försöka vara lite mer aktiv framöver eftersom jag nu är på resande fot igen. Ett år senare, men samma destination - Los Angeles! Denna gången blir det att stanna liiiiite längre, närmare tio veckor. Ska bli spännande, har nog inte riktigt förstått det ännu. Har kramats med alla i helgen och de har önskat mig lycka till och varje gång har jag tänkt "vilken stor grej dom gör av det, ska ju bara vara borta två v" för det är så jag känner. Verkligheten kommer väl ikapp när jag väl landat lite.. 
 
Sitter på tåget, sådär kul att behöva stiga upp vid halv tre men vad gör man inte för billiga flygbiljetter.. ! Gick åtminstone jättesnabbt att packa, rekord tror jag t o m. Och jag som oroat mig över den hela veckan... Helt i onödan. Packa samma kväll som man ska åka gick ju hur fint som helst! *tidsoptimist*
 
Ett par Tim kvar tills flyget lyfter, ska roa mig med att sova så länge. Ciao!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback