Två dagar kvar in the States

Helt sjukt vad denna veckan har gått fort! Det är faktiskt skrämmande hur fort den gått, ja dessa tio veckor har ju gått sjukt fort faktiskt. Kan inte förstå att om två dagar så sitter jag på planet hem! Kan inte riktigt se mig själv hemma i Sverige för tillfället, men det känns säkert jättebra när jag är hemma. Ska bli supermys att träffa alla igen <3
 
En liten update från veckan: Fölet fick åka in på klink då han hade en brusten blåsa, men han är opererad och kommer bli återställd som det ser ut nu :) Tyvärr får jag inte träffa honom igen innan jag åker dock..
Jag har fått rida tre ggr denna veckan och igår gick det så jävla bra! Är verkligen taggad på att sitta upp på Akira nu och öva hela sommaren!
I onsdags var vi och shoppade och äntligen hittade jag ett par Converse som var jag! Ett par vinröda blev det, me like! Igår var vi och fixade naglarna och det är så skönt att sitta och bli omhängdertagen! Dock var de förstörda idag, men det får man räkna med lite när man jobbar med det man jobbar med.. så är det!
Idag hade Dan bakat en tårta till mig, så gulligt! På kvällen åkte jag, Lina o Hanna iväg och åt middag på en italiensk restaurang, det var riktigt trevligt och jag kommer verkligen sakna dessa två människor! Ja kommer sakna alla på gården, känns ju som hemma här. Har packat idag och det känns jättekonstigt att åka härifrån!

Nu måste jag sova, har fortfarande en arbetsdag kvar innan det bär av till Los Angeles !! :)
 
Fina Mercury, vad jag har lärt mig mycket på denna hästen! Evigt tacksam till Åsa som lånat ut honom till mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback