Sorry guys!

Jag har varit sååå dålig på att blogga i veckan, sorry! Det har bara varit så mycket och denna veckan är fullspäckad i o m att det är min sista (!!) vecka här på gården.. Känns sjukt, känner mig så hemma här och en del av mig vill stanna, medan en del av mig jättegärna vill åka hem och träffa alla. Tror att det kan bli en grym sommar och jag får komma tillbaka efter sommaren vilket jag gör så länge det löser sig på alla sätt :)
 
Update från veckan som gått kommer, ni får nöja er med detta så länge: I lördagsnatt kom Baroness föl !! Hela två v för tidigt och bara för att jag skulle hinna få träffa det! Tror jag i alla fall ;) En hingst blev det och han är jättesöt!
 

Kommentarer
Liza säger:

Så mysigt att fölis kom innan du åkte hem :)

2013-06-05 | 09:05:37
Matilda säger:

Hej! Jag har sett att du haft en häst vid namn buffin och på bilderna ser jag att det är samma häst som jag tänker på. Han står i samma stall som min häst där han får som ridskole häst tänkte om dj var interesserad utav bilder osv så kan du maila mig! / Matilda :)

2013-06-08 | 08:55:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback