Lördagen den 11 maj

 
Igår var verkligen en riktigt rolig lördag! Det blev en hektisk fm dock, men jag fick även rida så det var det liksom värt.
Red vid halv ett och det var så fruktansvärt varmt att svetten bara rann åt alla håll och kanter, men det var kul. Red Mercury igen då han är typ den enda hästen som inte är för svår för mig. Han hoppades i fredags så han var lite stel, men blev mjuk och fin i slutet !
 
På em var det bara att putsa lite träns och sadlar för min del så det var en skön avslutning på jobbveckan. Efter jobbet blev det dusch och fixa sig lite sen bar det av mot San Diego. Åt finmiddag bestående av pizza i bilen på väg dit också :)
Vi drog till Pacific Beach, det är antingen där eller Downtown som man hänger om jag har förstått det rätt bara att Downtown är lite finare ställe tydligen - har inte hunnit vara där ännu.
Först gick vi till FireHouse som delar byggnad med en brandstation, lite komiskt. Men det var inte superskoj så gick över gatan till The Ale House. Där kom det fram en tjej som frågade mig om hon visste hur lång hon var på ett ungefär i feet då hon var svensk och ville bara veta. Då fick jag förklara att jag också var svensk så kunde inte svara på det, lite komiskt!
När vi skulle dra vidare för att hitta till den klubben jag var på sist så stöter vi på två amerikanskor som vi hakar på istället. De tar med oss till en ett lite mer hiphop/r'n'b ställe som var helt ok - väldigt annorlunda! Jag kände mig lite misplaced med min söta vita klänning :) Dansade i alla fall hela kvällen, det var välbehövligt!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback