Onsdagen den 22 maj

Idag vaknade jag upp och var fortfarande nere, men det blev bättre under dagen. Allt handlar ju egentligen vilken inställning man själv har och det är bara upp till en själv att välja att se saker från den ljusa sidan eller vara negativ. Så jag bestämde mig för att vara positiv och det man ger till världen får man tillbaka - om den som mottager det är relativt human i alla fall ;)

Pratade med Johnny (vill kalla honom för Javier, vet inte riktigt varför förmodligen för att han är italiensk) idag, det är en man som håller på att behandla både djur och människor här på gården för diverse saker och han behandlar med någon sorts våg maskin.. kan inte så mycket med det där.. Vi pratade i alla fall om detta om hur man ser på saker och ting och just om vad man sänder ut får man tillbaka. Positivt ger oftast positvit tillbaka, som sagt så länge mottagaren inte är helt och hållet negativ.
Kom då att tänka på Helle och hur vi alltid får varandra att le, våra morgonrundor på våra kära hästar är ju det bästa sättet att starta dagen på! Kom även att tänka på Liza i förra stallet, också en positiv solstråle! Åsa som brukar låna ut sin häst Mercury till mig är också väldigt positiv och jag älskar att umgås med sådana människor! De är verkligen solstrålar då man får så mycket energi tillbaka! So keep up the good work and the nice smile! :)

Efter jobbet idag så drog jag ut på en kort, men snabb springrunda. Denna gången fick jag springa utan musik då mina hörlurar är helt kaputt nu (mitt fjärde par för i år!) men det gick galant ändå. Det är så otroligt skönt att springa, speciellt när man får en sådan fin vy att titta på! Älskar att bo i bergen.
 

Kommentarer
Liza säger:

Åh sötnos vad gullig du är! Blir alldeles rörd av ditt inlägg :)
Längtar tills du kommer hem så vi kan seees!!

2013-05-24 | 12:36:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback