God morgon Sverige

Hoppas ni får en underbar lill-lördag hemma, min onsdag är ju snart över - känns konstigt att det är sådan tidskillnad!
Efter London gick allt hyfsat smidigt med NZ Airlines, första biten flög jag till Los Angeles och sen vidare mot Auckland. Första turen på 11h fick jag två säten jämte mig så jag kunde bre ut mig hyfsat bra vilket var skönt! Andra biten dock så fick jag en världens bredaste kille jämte mig, men jag kunde gosa ner mig ganska bra ändå. Maten och servicen var riktigt bra och deras säkerhetsvideo är riktigt rolig - har ni inte sett den så googla New Zeeland Airlines säkerhetsvideo :)
 
När jag kommer fram till Auckland står jag och väntar på mitt bagage som inte kommer... Grädden på moset efter den resan liksom. Får fortsätta åka in mot Auckland i mina sjukt äckliga kläder som jag haft i 48h (!!!) och handla nya innan bussen avgår mot Walksworth. Går in i en butik och känner mig lite som Pretty Woman - ska köpa en helt ny outfit för att sedan dra på mig den. Sagt och gjort, hittade kläder som jag betalade för sen gick in och bytte om :)
 
Sedan blev det buss som sagt och där blev jag hämtad av Sharley - gissa om jag var glad att jag lyckats ta mig fram!
 
 Påväg in till auckland från flygplatsen!
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback