Time flies

Vad duktig jag är på att uppdatera denna blogg... not! ;)
 
Jag hade en helt underbar och oförglömlig helg i Auckland! Visst vi kunde ha planerat tiderna lite bättre, fanns liksom ingen tid till att strosa och njuta på så vis- men vi njöt på ett speedat och galet vis istället haha. Ni ska få bilder senare, men helgen var fylld med äventyr - den kommer aldrig glömmas!
 
I veckan har det varit research "på plats", alltså kollat in stadskärnan för potentiellt ställe att ha ett event på. Tyvärr har inte planerna gått som de skulle med lanseringseventet då det är svårt att få tillstånd att göra ett, det händer redan för mycket i denna stad! ;) Sen har jag gjort besök på gym och varit på ett BNI-möte - riktigt roligt!
 
Milla har övergivit mig denna helgen, hon har åkt till Melbourne för att se Avicii igen! Hade vi vetat att jag hade varit här nere under praktiken hade vi nog struntat i Avicii i Auckland så kunde jag lagt pengarna på att haka på i helgen, men nu visste vi inte det och är ju tyvärr student så får stanna "hemma" :/
Men ikväll blir de party i alla fall, vad resten av helgen bjuder på återstår att se!
 
Ta mig tillbaka till förra helgen...det var min sista helg med bästis, åker ju nästa torsdag :(
 
   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback