Tisdagen den 7 maj

 
Det var fortfarande blött på tisdagen så dagen blev lite annorlunda upplagd än vanligt då Hanna red på eftermiddagen istället, men annars var det same old.. Var en ganska grådisig dag igår med, vill ha sol igen så jag kan sola på min lunch ! Men det kommer till helgen så no worries .. :)

På kvällen så åkte jag och Hanna och hämtade Lina som kommit tillbaka för att stanna tre mån till och det är skönt att ha sällskap igen, höll på att bli knäpp i helgen. Efter vi hämtat upp henne så åkte vi till Delmare som ligger längst med kusten och mötte upp Hannas gamla chef som hon dealar lite hästar med och åt middag med honom och hans groom som kom från tyskland. Det var trevligt, åt på en pizzeria där man fick välja sin egen topping - supergott ! Kom inte hem förrän typ elva dock så sen var det rakt i säng som gällde Zzzz ...
 
Tog kort på Leroy när jag fixade honom till Hanna.. Han har verkligen ett gigantiskt huvud, hela han ser ut som en Amazonashäst! Sen är han så snäll som ett lamm.. ja oftast, han kan explodera han med, men med tanke på hans storlek så är han snäll :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback