Look at my horse

Jag har flyttat min häst till min kusin, strax utanför Alvesta. Mest för att jag inte hade tid och pengar att åka till stallet varje dag och för att min kusin behövde nytt sällskap till sin häst. Både jag och Buffin trivs super där !

Tyvärr måste jag lämna tillbaka pållen min i juni och har nu börjat kolla runt efter en ny foderhäst. På söndag ska jag åka och kolla på en i Växjö, spännande :)


 

Har ni sett denna? Jag tycker den är riktigt catchig trots att texten kanske inte är den bästa !

 


Kommentarer
Natasha säger:

Sv: ja jag tyckte oxå det först därför tvekade jag lite men dom är ändå coola på sitt sätt :) Kram

2010-04-21 | 21:22:14
Bloggadress: http://ndiamond.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback