My babies are finally home



Oj vad dålig jag har varit på att uppdatera, men jag har giltliga skäl :)
I måndags jobbade jag hela dagen och i tisdags red jag.
I onsdags var den bästa dagen på hela veckan! Det blev mycket god mat och fika, lite mys med hästen och på kvällen var det öppet i stan. De flesta affärer hade 20 % rabatt så jag shoppade smink och de underbara gladiatorsandalerna (bilden).
Igår myste jag med Linda och tänkte då visa sandalerna som jag köpte och då var pumpsen (bilden), som jag hade spanat in i flera veckor, på halva priset! Helt galet :) Jag är jättelycklig, mina käraste har kommit hem till mig =)

Nu ska jag in till stan för att mysa med Linda och shoppa på systemet för ikväll är de Party hos Milla. Underbart !

Kommentarer
Anonym säger:

åh du har köpt dom! fina!

2010-05-03 | 21:57:06
Bloggadress: http://lorenasvensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback