Gotlandsresan m Wille - fredagskvällen














Kort från fredagskvällen på hästgården.
Kort :

1. Vi fick se lägerbarnen öva sig på att kasta lasso. 2. Vi hälsade på Miss Moneypenny (siberian huskey). 3. Hälsade på hästarna. 4. Jag och hästen jag skulle komma att rida på söndagen senare den helgen. 5. Underbar solnedgång 6.Mys på balkongen med vin och tilltugg !


Nu ska jag skynda mig in till stan för att byta min födelsedagspresent jag fick av Wille (måste ha en storlek större). Vad det är för något får ni se senare ! Ikväll ska jag och Linda kolla på The Ark som har gratis konsert i Växjö, hur skönt är inte det ??! Kommer bli grymt :)


Kommentarer
Lorena säger:

mys! vill se fler bilder!

2010-08-05 | 22:24:36
Bloggadress: http://lorenasvensson.blogg.se/
xayal säger:

om jag inte vore så rädd för hästar hehe :P;P

2010-09-05 | 19:40:43
Bloggadress: http://xayalala.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback