2010

Jag kan inte förstå det. Ett helt år har gått. IGEN. Tiden går alldeles för fort numera och man ska uppskatta varenda minut man får.
Imorgon är det nyårafton ännu en gång. Ibland kan jag känna att det är alldeles för stort hippo kring nyår, men det är ju ändå något magiskt omkring det. Man får börja om från början igen, från ruta ett. Man får hopp om ett bättre år eller att kommande år kommer att vara lika bra som föregående.

Själv ser jag framemot 2010. Det kommer att bli ett bra år känner jag !

Mitt 2009 har som sagt inte varit särskilt bra förutom att:

*jag satte igång med ridningen igen
*flyttade ihop med Wille


Annars har det mest gått utför tycker jag. Självklart har det funnits fina stunder vilka jag uppskattar jättemycket !
Men istället för att rabbla upp hur mitt 2009 har gått tänkte jag berätta om mitt 2010 och om mina förhoppningar kring det !

Jag hoppas att 2010 kommer vara det år jag:

*finally börjar träna på riktigt igen
*får ett fast jobb
*får resa mycket
*kanske får utveckla min passion för skor
*kan ge tillbaka till alla som ställt upp för mig det senaste året
*får flytta in "ordentligt" tillsammans med pojkvännen
*kan skaffa en x-tra lägenhet i stan
*utvecklas mer som individ
*får fart på min blogg

Jag tror att 2010 kommer att bli ett fantastiskt år !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback