Balen 2008

Vintern är fortfarande kvar och snön ligger tjock på marken, men jag kan ändå tänka mig att det är en hel del tjejer som är i "bal-tankar". Själv kollade jag in min balklänning redan i december och jag fick den senare i julklapp utav mamma <3
Jag valde att köpa en cocktailklänning då jag dels inte tycker om för långa kläninngar och för att en cocktailklänning kan man bära igen, det är lite svårare men en stor pampig balklänning. Men det är helt upp till en själv så klart !
Jag hade bokat hårfrisör till den stora dagen, men kl 23 ringde hon och sa att hon hade brännskada på sin hand så hon kunde inte göra mitt hår dagen efter. Fick lite smått panik, men bestämde mig snabbt för att locka håret som vanlig och sätta en blomma i det. Själv blev jag nöjd med håret med tanke på att jag gjorde det själv.

Har ni börjat fundera på balklänningar än, studenter 2010? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback