Bora Bora

Endast flygbiljett till denna underbara ö hittar du nedan:




Jag hör ofta att folk i filmer ska åka iväg till Bora Bora och jag har sett en underbar bild på ön, så jag tänkte se vad det skulle kosta att åka dit. Det jag inte hade märkt i filmerna var väl att de som skulle åka dit var förmodligen rika människor för den billigaste flygresan (tur & retur) dit kostar 41. 839 ;- !! Det är bara flyget ! Tänk vad det kan kosta att bo och äta där. Men ön är sjukt fin och jag har som mål att åka dit och fira min 50-års dag tillsammans med min familj... som jag tänker bjuda på resan ;) För kom igen, om man kollar in bilden på ön så är det väl värt att spara ihop till en sådan resbiljett för att få vara på den ön en vecka :)

Vart går ert drömresemål?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback