My horsei

Nyss hemkommen från stan och stallet. Hann prata lite strunt med Linda också, alltid lika skoj :) Red på pållen min, var jobbigt för oss båda då jag fortfarande är förskyld och han har blivit av med kondisen lite ! Men vi ska jobba på båda sakerna :)
Istället för en usb-sladd köpte jag mig en minneskort-läsare. Dels för att "det är mycket smidigare och billigare" som de sa i affären och för att de inte gör enskilda usb-sladdar längre. Men det gör inte mig så mycket, nu kan jag stoppa i vilket minneskort som helst så den här dealen var helt okej för min del !
Nu har jag äntligen fått in en del väldigt gamla bilder på datan, vilket är skoj ! Men nu ska jag börja leka med min kamera så hädanefter kommer det finnas rykande heta nytagna kort här på bloggen :)








Min kära lånehäst Buffin




Minneskortläsaren jag köpte på Media Markt för 149 kr


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback