Todaysis 20 februari

Idag vaknade jag sent och det var skönt :) Åt frukost och hjälpte till att städa lite hos Milla innan jag skulle åka till stallet. Dock var inte det det lättaste att göra då det hade kommit ca 3 dm snö under natten! Det är super att de plogar vägarna, men vissa lägger ju vallarna lite konstigt !
Efter stallet hade jag tänkt åka hem och lägga mig, men istället drog jag, wille och Gizmo ut på en spark tur på de små grusvägarna i skogen. Wille körde med bilen först så jagade jag och Gisse den, riktigt roligt ! Gisse blev så taggad med att det gick så fort att vi vurpade :)
Ikväll blir de lugnt för min del, förhoppningsvis lite mys med Wille !

Ha en fin lördagskväll !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback