Todaysis 22 februari

Idag åkte jag till Uråsa för att hälsa den nya praktikanten välkommen och det kommer att bli kul att ha henne med oss. Grabbarna var ju flummiga som vanligt, så härligt ställe !
Efter det åkte jag och hämtade mina visitkort på tryckeriet. Det är roligt att ha egna visitkort och det känns så proffessionellt ha ha !
Sen åkte jag till stallet och hade lite extra energi så mockade några extra boxar :) Tyvärr ingen ridning i den här snöstormen dock !
Ikväll har jag inte gjort mycket. Har påbörjat städningen som jag egentligen borde hålla på med istället för att sitta här ! Syrran och barnen kom förbi en sväng innan också och tränade gisse :)


Vad har ni gjort idag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback