Todaysis 23 februari

Gisse älskar snön !

Idag har jag städat och tvättat, ska fortsätta i kväll igen. Men det ser lite mindre ut som en svinstia nu :)
Ska strax in till stallet och sedan till sjukgymnasten med mitt knä. Ska få några bra övningar att träna upp mina baklår. Jag har mer muskler på framlåren nämligen och det gäller att ha balans på båda sidor annars blir det väldigt fel. Lika så i ryggen och magen !
Efter det ska jag kolla på några möbler hos en kompis :)

Hoppas ni har en trevlig tisdag !

Kommentarer
Sara säger:

Men jaa! Bort med all snö nu =)

Fanatstiskt fin hund! Vi håller på att fundera ut vilken ras vi ska ha, sen smäller vi till med en liten valp. Längtar!

2010-02-23 | 20:28:56
Bloggadress: http://nojeblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback