A stressful day







Idag har det varit en stressig idag och det har inte varit roligt. Telefonerna har ringt nonstop samtidigt som jag hade offerter att skicka iväg, presentkort att göra. Detta är visserligen roligt och jag skulle inte ha klagat ifall inte det var så att mitt sommarjobb hade ringt och förstört min dag. Jag trodde att allt var toppen, men tydligt inte. Å andra sidan får jag tid att njuta lite av sommaren också ! Det blir nog jättebra.

Idag har jag varit på en timmes promenad med kusinen och gud vad härligt det var. Behövde verkligen gå av mig lite ilska :) Alltid lika trevligt att prata av sig lite också. Tack Karin !

Bilderna ovan är tagna för några veckor sedan och de är på mig och min andra kusin Lina :)


Kommentarer
Gaymasen säger:

Vad ska du tillverka för spännande presentkort? :)

2010-06-14 | 22:03:55
Bloggadress: http://gaymasen.se
Lorena säger:

vad är det nu med furuliden då? tråkigt!!

2010-06-16 | 00:18:43
Bloggadress: http://lorenasvensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback