Min sommar 2010



Så här ser min kommande sommar ut. Den kommer bestå av en massa jobb, ett par resor och en massa annat galet kul. På hela sommaren har jag endast 2 v som jag inte har något spec inplanerat vilket betyder att denna sommaren kommer att gå fort.

Jag ska försöka ta mig upp till Hultsfred för att kolla in The Ark ! Senast jag såg dem live var på Karl-Oskar i Växjö 2006 och vilken konsert! Ola Salo är helt underbar live, som sagt håller tummarna att jag kan komma upp och se dem på Hultsfred.

Jag har reserverat en vecka för en utomlandsresa och jag hoppas innerligt att jag kommer iväg på en också. Antingen Spanien eller Cypern :)

Jag ska försöka ta mig till Kalmar så mycket som det går i sommar och snylta på systers pojkväns stuga som ligger precis vid havet... ahh wunderful.

Vill också komma iväg till Gotland för en weekend med älsklingen. Helt underbart ställe (känns som att åka utomlands) och jag tror att det kan vara ett toppenställe att åka tillsammans med kärleken.

Jag fyller även 21 år i sommar och någonstans i mitt fullspäckade schema ska jag försöka klämma in en överraskning för familjen i samband med min födelsedag. Lite svårt att pricka när alla är lediga samtidigt och överhuvudtaget hitta en ledig lucka i mitt schema !

Utöver detta blir det nog en massa mys ute på landet och njuta av den gröna sommaren samt försöka göra klart lägenheten. Blir även en massa bad i Smålands sjöar, bus och mys med vännerna mina och lite galet röj på Växjös uteställen.

Jag tror att sommaren 2010 kommer att bli galet rolig!

Vad ska ni göra i sommar?

Kommentarer
Lorena säger:

haha du ska vara mycket i stugan ser det ut som =)

2010-06-16 | 00:20:25
Bloggadress: http://lorenasvensson.blogg.se/
Lorena säger:

du ska vara mycket i stugan i sommar ser jag..=)

2010-06-16 | 00:22:57
Bloggadress: http://lorenasvensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback