Långrunda i snön/Workout

Var nyss ute på långrunda i snön med Gizmo. Påbyltad som fan, här på landet blir det ingen fashion catwalk inte. Termobrallor, gummistövlar, pannlampa och reflex, that's the way we do it in tha hood ! Gisse älskade det och hade gärna gått längre, men fick nöja sig med denna runda för ikväll. Jag tyckte det var jobbigt i alla fall, pulsade i snön så mycket att det kändes i mina vader (och det brukar det aldrig göra annars)!

Nu blir det dusch och sedan ansiktsmask + något gott att äta och ev en god drink? Fixa naglarna också, ska se om vi har något att ta i håret också ! Vem har sagt att det måste vara lill-lördag/helg för att skämma bort sig själv ;)

Träning 4/3
Promenad, 50 min


Kommentarer
HANNAH säger:

Hon som jag går till kostar 500:- mindre än alla andra. ynka 400!

2010-03-04 | 21:21:00
Bloggadress: http://www.hannahborg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback