Workout



Nu blir de allvar !

Nu har jag bestämt mig, det här året kommer att bli det bäst hitills i hela mitt liv och därför ska jag uppnå ett mål jag länge velat nå; nämligen att ha en vältränad kropp. Bort med allt överflödigt och välkomna musklerna istället !
Så nu ska jag lägga upp en bild på mig själv varje månad för att själv se resultat, visa resultat och att ha det som en liten motivations push !

Har haft problem med knät hela feb och har äntligen kollat upp detta. Verkar som att jag har ont i knät för att jag har svagare baklårsmuskler än framlårsmuskler, vilket gör obalans. Jag överanstränger mig med framlåren. Så nu har jag fått i uppdrag att träna upp mina baklårsmuskler ca 2-3 ggr/veckan på gym och förhoppningsvis blir det bättre då. Älskade detta uppdrag då jag hoppas att mina ben kommer att bli snyggare :)

Efter hand som benen blir starkare ska jag gå på längre promenader. Ska tydligen göra susen och så får vovven komma ut också. Får se om det gör så stor skillnad som alla säger!

Träning so far:
Fredags Gym 1 h, baklåren

Lördags Gym 1 h, mage o låren

Tisdag Gym 1 h, mage, rumpa o armar
promenad 45 min

Onsdags 30 min, ridning

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback