Jönköping







Idag har jag och kusinen varit uppe i Jönköping och provridit ett jättefint halvblod sto. Jag är kär kan jag ju säga :) Hon var pigg och framåt, men lyssnade ändå när man sa till henne. Hoppas verkligen att vi kan få hem henne. Både jag och Mia var så uppslukad av hästen att vi glömde att ta kort och filma! Så typiskt. Men om vi får hem henne så ska jag ta en massa kort !

Jag tycker om Jönköping. Varför vet jag inte riktigt, men det är något med den staden som lockar. Det kanske är för att den ligger nära vatten utan att vara för "kall" eller för blåsig. Jag ska åka upp dit några gånger och känna på staden, kanske blir att man vill flytta dit en vacker dag!

Nu ska jag byta om och gå bort och vara med familjen !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback