Lovely Wednesday


Från 30:an igår. Förutom den röda solen och den rosa himlen låg det även dimma över gräset, dock syns det inte med denna dåliga kameran :/

Igår hade jag möte med chefen och det verkar som att framtiden kan se ljus ut! Om det som vi pratat om kommer att hända så kommer jag ha det så roligt på jobbet :)
Jag tränade även igår, både en löptur och gymet. Hade även ett möte med en dietist. Jag fick lite tips och ser på mat på ett annat sätt, men trodde att det skulle vara mer ingående. Jag rekommenderar att söka själv på nätet och ta reda på fakta själv först innan man går till en dietist, fast då måste man kunna ta in det och ta till sig det också.

Idag blir de jobb hemifrån och i eftermiddag ska jag ta en promenad, ev en löptur. Ska se om jag kan hämta mitt sommarschema också !

Kommentarer
z a n n y h ♥ säger:

sv: ja det är verkligen hemskt det där! ;O blir så förbannad på sånna där människor.. :/

2010-05-19 | 17:21:42
Bloggadress: http://zannyh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback