When tomorrow never comes



Jag har en lite dålig dag idag, har haft ett tryck i huvudet hela dagen, tror det beror på vädret. Är ju alldeles grått och regnigt idag. När kommer solen och värmen?! Känns som att sommaren redan har varit och att hösten är påväg.
Konstigt detta året har gått så fort, det är redan maj,  fast det känns ändå som att tiden har stått stilla.
Jag skulle hängt med till Kalmar idag och hämtat kusinen, men det blev inställt så i eftermiddag blir det nog en promenad med vovven runt sjön och sen ev simning!
Innan dess blir de lite till jobb och sen ska jag fortsätta att städa, diska och tvätta. Och imorgon kommer jag säkert att städa, diska och laga mat. Och i övermorgon blir det samma visa. SUCK. Så trött på att STÄDA. Kanske ska göra som Milla och anställa en städare? Så skulle jag äntligen ha lite tid till mig själv!

Hittat en "bloggkompis" som har en likadan dröm som jag - att åka jorden runt. Ska nu ta efter henne och lägga in min reskassa här på bloggen. Roligt med reseblogg istället för en massa modebloggar :)

Hoppas ni har en bättre dag än jag !

Kommentarer
Lorena säger:

men blev det inte av? varför? när kommer Lina? hoppas dagen har blivit lite bättre, vi får anställa folk att göra vårt smutsgöra det vill jag också!=)

2010-05-12 | 16:01:39
Bloggadress: http://lorenasvensson.blogg.se/
Milla säger:

Varför slösa bort livet på att städa när det finns folk som kan göra det åt en, och nu får man ju passa på med när det är billigt dessutom :) Har dock inte fått tag på nån, det verkar vara många som tänker som jag :/

2010-05-12 | 16:45:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback