2 november

OJ vad trött jag är !
Inatt kunde jag inte sova riktigt för vaknade hela tiden och trodde jag sov bland råttskit (??). Och det blev en tidig start på dagen då jag hade privatlektion på TRS med Akira. Det var sjukt kul och det gick riktigt bra, känns som att vi växte ihop oss lite idag + att det var första gången jag fixade med allt själv när det gällde att lasta av och köra osv (fick hjälp med att lasta på) så mitt självförtroende gällande hästar har också växt lite idag :)

I em har jag inte gjort något vettigt mer än hjälpt kusinen med hovslagaren. Sen har jag bara slappat ! Ska försöka fixa ihop ett par CVn ikväll, annars inga större planer : SKÖNT!

Orkar inte ens hitta en bra bild till inlägget... :)

Kommentarer
Josäfin :> säger:

fin blogg :D

2010-11-02 | 17:55:56
Bloggadress: http://jossanamigo.blogg.se/
Milla säger:

Döda den där jäkla musen nu !!

2010-11-02 | 18:59:10
Dhanii säger:

@ Milla

drömde faktiskt inte om den musen, utan det var nog för att jag städade i köket på ME igår !

har inte sett den musen mer, förhoppningsvis har han flyttat :)

2010-11-02 | 21:45:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback