3 oktober - a good day

Idag har det varit en riktigt bra dag ! =) Har hunnit med en massa !
På fm jobbade jag med det administrativa och hann även med ett avsnitt av Biggest Loser.

På em åkte jag till Bellos stall och hälsade på henne och hennes fina pållar :) Stora hästar, är van vid lilla Akria som inte är mycket högre än 155 cm. Sen åkte jag till mitt stall, min pålla mådde inte bra igårkväll och sisådär idag så hon fick vila. Visiterade henne och lyssnade på tarmarna och kollade pulsen, verkade ok i alla fall så det verkar inte vara kolik tack och lov. Verkar även bli bättre ! Har köpt MicroBalans som förhoppningsvis ska göra hennes mage bra igen <3

Åkte vidare till stan där jag lämnade in mit CV på Make Up Store, oj vad kul det hade varit om jag faktiskt får en chans att jobba där :) Sen hämtade jag Tove så åkte vi och gymmade, härligt!

Hoppas det blir en sådan här toppendag imorgon också :)

Akira o Tura i sommras <3

Kommentarer
Anonym säger:

åh kul med MUS! =) hoppas !! ring mig imorogn innan du ska rida med sandra, jag kanske vill ha skjuts! luss

2010-11-03 | 23:46:26
Bloggadress: http://lorenasvensson.blogg.se/
Lorena säger:

Jag kunde inte mejla dig innan! funkade inte, skriv din adress så skickar jag sen. var ju på jobbet när du ringde! puss

2010-11-09 | 00:08:50
Bloggadress: http://lorenasvensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback