På väg mot Strömsholm

Efter en del om och men så sitter jag äntligen på tåget till Strömsholm.

Kul att vara uppe i tid, kl. 6, och sedan somna om för att vakna av ett mess. "Shit" tänkte jag "nu är det Karin som frågar om jag sitter på tåget". Det var det inte tack och lov, men det var endast en timme till tåget skulle gå. Rusade upp och gjorde mig iordning och drog till stallet. Hur mycket man än vill stressa i stallet så går ju inte det (vilket i och för sig är ganska skönt) så det tog den tid det tog.

For iväg till Alvesta och hoppades att för en gång skull att SJ faktiskt var några min försenat, men icke. Så det var bara att hoppa på nästa och se om det gick att åka på samma biljett och vet ni vad - det gick hur bra som helst :) Så nu ska jag byta tåg i Norrköping och sedan ta bussen från Kolbäck till Strömsholm. Vi har kört förbi Nässjö och det är riktigt vitt här uppe också, mys !

Ska kolla på när kusinen Karin ska tävla i ridskole-SM, hur kul som helst :) Hon gör nog hästkunskapsprovet nu och jag hinner till dressyren och imorgon är det hoppningen. Får se sen ifall jag ska åka med hem imorgon eller om jag tar tåget på måndag.

Oj vad jag längtar till nästa vecka och det nya jobbet :)

TREVLIG HELG !

 

Så här flummig känner jag mig idag:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback