After rain comes sunset... right?

Hoppas det gamla uttrycket stämmer för nu har regnet passerat och jag tänkte ge mig ut på ridtur. Ganska mysigt att rida i duggregn också så länge det inte blåser =)
Har bokat in privatlektion på Theleborg till nästa vecka, ska bli jätteskoj men ändå nervöst. Självklart tar vi träningen efter vår kapacitet, men jag blir ju ändå nervös när man vet att jag har tränarens fulla uppsikt. Som sist på ridlektionen så tyckte jag att det gick ok, men min tränaren tyckte det hade gått jättebra och att jag hade planerat mina ridvägar bra. Tänkte direkt att jag hade nog mest haft tur att hon inte såg när jag gjorde bort mig :)

Eftersom det regnade hela em så satt jag inne och gjorde träningsschema. Ganska töntigt egentligen, varför inte istället ge sig ut och springa, men jag behöver ha mål uppsatta att sträva efter.
Sen har jag tagit andra roliga beslut ang utbildning, men mer än så får ni inte veta... just nu i alla fall :)

Avslutar med en bild från midsommar, snyggt !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback