Fresh



Så här mysigt har vi haft det idag !

Äntligen tog jag tag i bloggen och fixade det som skulle fixas. Bla den nya headern, vad tycks? Borde egentligen varit en mer höstigare header, men får stå ut med denna så länge. Kanske tar några fina vinterbilder framöver och då blir de byte igen !

Mår inte bra alls, fortfarande... Inatt vaknade jag (börjar bli en del av vardagen nu) och kände av UVIn (urinvägsinfektionen) och fick sitta uppe från halv fem till åtta och hinka vatten. Detta bidrog dock till att jag spydde och detta tålde inte min mage alls som fortfarande inte har kommit över detta... suck. Jag hoppas jag får sova hela natten inatt bara för imorgon blir det besök hos vårdcentralen.

Detta blev ett "tycka-synd-om-mig"-inlägg, men idag får jag faktiskt vara lite fjantig. Nu blir de sängen (oj vad klockan blev mycket !!). Sov gott alla fina !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback