Dressyrlektion 1/12

Det hade inte varit helt fel att få sova just nu eftesom jag gick upp vid 6.00 i morse, men det är ett par timmar kvar.. närmare 5! När jag jobbat klart här så har jag varit vaken 24,5 h och lär väl däcka vid 7 så 25 tim i sträck - inte dåligt!
Det är ju tur att man har så goa och många jobbarkompisar runt sig i alla fall!

Bjuder på några bilder från dressyrlektionen i torsdags - Ida var sjuk så hon tog kort på oss. Ha nu överseende med att denna hästen har jag endast ridit en gång innan och det var mycket bättre stundtals än vad korten visar, bara att de stunderna inte hamnade på film! :)






Kommentarer
Lollo säger:

ni passar ihop:)

2011-12-04 | 01:53:12
isabella säger:

sv: Jag ger mina hästar vanligt hästgodis som belöning :) Men också genom att klappa och ge de en paus i träningen ser jag också som en belöning för de!

2011-12-04 | 13:07:51
Bloggadress: http://isabellaf.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback